Pozdravljeni v spletni trgovini Bogomolka.si

Pozdravljeni v spletni trgovini Bogomolka.si

Moja košarica 0 izdelek(-ov): 0,00 €

Novice

Pravila in pogoji uporabe

S spletno trgovino Bogomolka.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Bogomolka, spletna trgovina, Jurij Kališnik s.p. (v nadaljevanju »podjetje«).


Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04) in s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Med brskanjem po spletni trgovini ne zbiramo vaših osebnih podatkov. Vaše podatke zbiramo v kolikor postanete registrirani uporabnik spletne trgovine. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@bogomolka.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.


Za registracijo v spletno trgovino je potrebno posredovati naslednje osebne podatke:
•    ime,
•    priimek,
•    naslov e-pošte,
•    osebni naslov za pošiljanje računa
•    osebni naslov za dostavo (v primeru nakupa fizičnega izdelka)

Osebne podatke registriranih kupcev bo podjetje obravnavalo zaupno, jih skrbno varovalo in v nobenem primeru posredovalo tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Podjetje bo pridobljene podatke uporabljalo za statistično analize, segmentacijo strank in analize nakupnega obnašanja, obveščanje strank o morebitnih napakah, popravkih in spremembah pri izdelkih in storitvah, za pošiljanje akcijskih ponudb in promocijskega gradiva ter morebitno elektronsko anketiranje. Namen zbiranja podatkov je izboljševanje delovanja spletne strani in izdelkov.

Ob obisku spletne trgovine se na vašem računalniku namestijo piškotki (cookies); to so podatkovni elementi, ki vsebujejo podatke o obiskani strani in uporabniku. Podatki o uporabniku so tisti, ki ste jih sami vpisali. Piškotki omogočijo hitrejši dostop do našega spletnega mesta, lahko pa jih kadarkoli zbrišete. Več podrobnosti o piškotkih lahko izveste tukaj

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu  zagotovil naslednje informacije:


- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

Cene izdelkov in kupoprodajna pogodba

Redna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene veljajo za en (1) kos v kolikor ni drugače navedeno. Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.
V izjemnih primerih se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

Naročanje & Dostava & Poštnina

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.).

Rok dobave za vse izdelke je naveden ob vsakem izdelku posebej.

Vsa naročila se obdelajo naslednji delovni dan, razen če je naročilo izvedeno pred 14.00 uro. Po individualnem dogovoru lahko izdelek odpošljemo še isti dan.Roki dobave so informativni in v večini primerov držijo. V izjemnih situacija se lahko zgodi, da izdelka ni mogoče odposlati v opisanem dobavnem roku, za nastalo škodo ne odgovarjamo.

Stroški poštnine znašajo 3,5 EUR ne glede na vrednost naročila. Izdelke pošiljamo tudi v tujino, vendar samo po predhodnem individualnem dogovoru.

 

Postopek nakupa

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registrirani uporabniki lahko na spletni strani vidijo stanje njihovih naročil. V meniju Moj račun in zavihku Moja naročila je ob vsakem naročilu viden status naročila. Statusi so odvisni od vrste plačila in so sledeči:

 

Plačilo po povzetju:

1.) Naročilo izvedeno: Naročilo je v obdelavi. Naročilo je ponavadi v tem stanju, če izdelka še ni v lokalnem skladišču ali pa naročilo še ni bilo sprejeto (npr. v poznih urah ali čez vikende)

2.) Naročilo obdelano - pakiranje: Naročilo je bilo uspešno obdelano. Izdelek je na voljo in je v postopku pakiranja.

3.) Odposlano: Paket je bil odposlan. Kot registrirani uporabnik lahko vaši paket sledite.

4.) Končano - paket sprejet. Paket je bil na podlagi sledilne številke uspešno prevzet. Prav tako smo sprejeli plačilo na naš TRR.

 

Plačilo po predračunu in PayPal:

1.) Naročilo izvedeno: Naročilo je v obdelavi. Naročilo je ponavadi v tem stanju, če izdelka še ni v lokalnem skladišču ali pa naročilo še ni bilo sprejeto (npr. v poznih urah ali čez vikende)

2.) Naročilo obdelano - čakamo plačilo: Naročilo je bilo uspešno obdelano. Izdelek je na voljo vendar čakamo, da bo plačilo vidno na TRR. Veljavno potrdilo o plačilu lahko pošljete tudi po na email info@bogomolka.si.

3.) Plačilo sprejeto - pakiranje: Plačilo je sprejeto in izdelek je v postopku pakiranja.

4.) Odposlano: Paket je bil odposlan. Kot registrirani uporabnik lahko vaši paket sledite.

5.) Končano - paket sprejet. Paket je bil na podlagi sledilne številke uspešno prevzet.

 

Ostala stanja:

- Na čakanju: Naročilo je bilo zaradi drugih razlogov postavljeno na čakanje. V primeru da je naročilo Na čakanju dlje časa, vas bomo kontaktirali.

- Preklicano: Naročilo je bilo zaradi posebnih razlogov preklicano.

Splošne določbe o dostavi

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Kupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko podjetje potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za podjetje, kot za kupca. Originalen račun prejme kupec po pošti.
Kupcu so izčrpni podatki o statusu vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki Moj konto. O morebitni spremembi naročila oz. preklicu, mora kupec  ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@bogomolka.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je navedena v računu/predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (v meniju Moji nakupi). Ponudnik naročilo v pisni obliki hrani tudi na svojem sedežu. Kupec lahko preko elektronske pošte zaprosi za kopijo naročila, ki mu jo ponudnik, ob identifikaciji kupca z uporabniškim imenom in geslom, posreduje po elektronski poti.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika na telefonsko številko 068 183 829 (Mobilno omrežje BOB) ali preko e-maila info@bogomolka.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Način plačila

Uporabnik lahko plača na naslednje načine:

  • - plačilo po prevzemu oz. povzetju. V primeru pošiljanja preko pogodbenega partnerja DPD -> Ni nobenih dodatnih stroškov!
  • - plačilo po predračunu preko UPN obrazca - z nakazilom na transakcijski račun podjetja preko UPN obrazca -> Ni nobenih dodatnih stroškov!
  • - plačilo s PayPal -> V tem primeru se zaračuna dodatna +3% provizija na znesek celotnega nakupa, ki pa ne vljučuje poštnine.

 
Možna so le plačila v enkratnem znesku (plačil na obroke ni). V primeru plačila po predračunu podjetje ne pošilja fizičnih plačilnih nalogov, temveč le-te kupec prejme na svoj e-mail naslov, ko opravi nakup. Na plačilnem nalogu so razvidni vsi podatki za nakazilo (znesek, sklic, rok plačila ...). Do plačila celotne kupnine ostanejo izbrani izdelki v lasti podjetja.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dneva, ko je prevzel blago podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@bogomolka.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki ga je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe ni možen. Prav tako je pomembno, da je izdelek v originalni embalaži in popolnoma nepoškodovan (zelo pomembno!). V kolikor ponudnik ugotovi, da izdelek ne ustreza kriterijem, si pridržuje pravico do delne povrnitve kupnine!

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki niso dovolj zaščitene saj tako ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je:
Bogomolka, spletna trgovina, Jurij Kališnik s.p.
Ješenca 18 d
2327, Rače
s pripisom "Vračilo"

 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!


Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa (lahko fotokopija). Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. V primeru da imate vprašanja glede garancije, nas prosimo kontaktirajte po elektronski pošti info@bogomolka.si ali na telefonsko številko +386 (0)68 183 829. Prosimo da v prilogi pošiljke priložite:

- fizično nepoškodovani izdelek (po možnosti v originalni embalaži)
- kopijo računa
- v celoti izpolnjen obrazec za "Uveljavljanje Garancije". Na obrazcu mora obvezno pisati podrobnejši opis napake in podpis. Obrazec vam bomo poslali na vaš e-mail na zahtevo. Prosimo pošljite zahtevo na info@bogomolka.si.

Naslov za izročitev blaga v garanciji je:
Bogomolka, spletna trgovina, Jurij Kališnik s.p.
Ješenca 18 d
2327, Rače
s pripisom "Garancija"

POMEMBNO: Pošiljka mora obvezno biti poslana kot paket, ki nudi zavarovanje paketa ali ima označbo pazljivejšega ravnanja (odvisno od dostavne službe). Priporočenih pisem in paketov z odkupnino ne sprejemamo!

NOVOST:

Za nakupe izvedene po 1.3.2016 stroške pošiljanja na lokaciji Slovenije v obe smeri krije spletna trgovina Bogomolka.si. Pogoji za slednje so da:

- da je garancija upravičena

- izdelek je zaščiten in spakiran tako, da zagotavlja zahteve dostavne službe. Zahteve lahko vidite tukaj.

- stranka je na voljo dostavni službi za prevzem izdelka ob dogovorjenem času.

Ob reševanju neupravičenih garancijskih zahtevkov si pridržujemo pravico zaračunati nastale administrativne stroške in stroške poštnine.

Stvarna napaka

Izdelek ima stvarno napako, če nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali če se ne ujema z modelom opisanim na tej spletni strani. Primernost izdelka  se preverja tako, da se ga primerja
z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Kupec mora prodajalca o stvarni napaki, na lastne stroške, obvesti v zakonsko določenem roku, hkrati mora napako natančno opisati in omogočiti prodajalcu pregled izdelka. Stvarna napaka se uveljavlja v primerih ko blago nima garancije. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov.


DOVOLJENJE ZA UPORABO


Uporabniki lahko vsebine in storitve uporabljajo skladno z zgoraj navedenimi pogoji. Za druge oblike uporabe vsebin je potreben predhoden dogovor z upraviteljem.

 

Odveza odgovornosti


Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Pred objavo ponudnik mnenja pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik tudi ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Mnenje lahko poda katerikoli registriran uporabnik spletne tgovine. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.


Posredovanje ali javna objava podatkov ali vsebin, ki so zaščitene s pravicami industrijske lastnine, avtorskimi pravicami, osebnostnimi pravicami in drugimi pravicami tretjih oseb (pravico do zasebnosti in preprečitve javne objave osebnih podatkov), ni dovoljeno.


Pritožbe in spori


V primeru pritožbe bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Podjetje si bo prizadevalo vse spore rešiti sporazumno, za vse spore pa podjetje določa pristojnost stvarno pristojnega sodišča v Mariboru.


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV


Ponudnik se zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.


Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 

KOMUNIKACIJA


Uporabnik z registracijo soglaša, da lahko ponudnik pri komunikaciji z njim uporablja elektronsko pošto, pri čemer le ta vključuje najmanj posredovanje naslednje e-pošte:
•   potrdilo, da je naročilo sprejeto
•   potrdilo, da je naročilo v fazi izvedbe
•   obvestilo, da je bilo naročilo oddano dostavni službi


Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
•    jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pri čemer bo jasno razviden tudi pošiljatelj
•    jasno bodo označene različne akcije in promocije, ter jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
•    jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.


Pravila nagradnih iger


Organizator nagradne igre je Spletna trgovina Bogomolka, Jurij Kališnik s.p., Ješenca 18d, Rače. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih igrah. Dobitnike nagrad določi komisija organizatorja.

Udeleženci nagradne igre so lahko samo fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki so zaposlene pri organizatorju nagradne igre, prav tako tudi ne pravne osebe. V nagradni igri lahko sodelujejo samo osebe, ki sprejmejo pravila nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup izdelkov, ki jih prodaja organizator nagradne igre.

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen, pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.


Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, prav tako je ni možno zamenjati za drug izdelek. Dobitnik je dolžan, najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade, organizatorju nagradne igre po elektronski pošti posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh delovnih dni od dneva, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti. V tem primeru je organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.


Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami.


Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu lahko organizator pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec izrecno dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec pa, z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade, dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu.

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so seznanjeni s pravili nagradne igre in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu z le-temi.

Poslovni partnerji

Za izdelke katerih uvoznik je podjetje Bogomolka, spletna trgovina, Jurij Kališnik s.p., Ješenca 18D, 2327 Rače, veljajo za poslovne partnerje (B2B) naslednje določbe:

Sprejemanje izdelka v garancijo:

1.) Ker se občasno da probleme rešit na daljavo, izdelka ni nujno potrebno pošiljati. Preden pošljete izdelek v garancijo, nas o težavi obvestite na b2b@bogomolka.si in mogoče najdemo rešitev.

2.) Če rešitve ne najdemo je potreben servis, izdelek v garanciji pošljite na naš naslov:

Naslov za izročitev blaga v garanciji je:
Bogomolka, spletna trgovina, Jurij Kališnik s.p.
Ješenca 18 d
2327, Rače
s pripisom "Garancija"

Za uveljavljanje izdelka v garancijo mora paket obvezno vsebovati:

- priložen mora biti izpolnjen garancijski list
- račun - dobavnica z datumom dobave in šifro izdelka
- podpisan in v celoti izpolnjen obrazec za Uveljavljanje garancije. Obrazec vam bomo poslali na zahtevo. Na obrazcu mora obvezno pisati podrobnejši opis problema.
- zaželena je originalna embalaža izdelka ali embalaža s katero ni možnosti dodatnih poškodb med transportom. Pošiljka mora obvezno biti poslana s poslovnim paketom (velja samo za B2B partnerje), ki nudi zavarovanje paketa in ima možnost pazljivejšega ravnanja (odvisno od dostavne službe). Priporočenih pisem in paketov z odkupnino ne sprejemamo! Stroške pošiljk v "našo smer" vedno krije pošiljatelj.

Ob reševanju neupravičenih garancijskih zahtevkov si pridržujemo pravico zaračunati vse nastale administrativne in ostale stroške.

Reševanje reklamacij in stvarnih napak je enako kakor za fizične osebe (opisano zgoraj).

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa spletne trgovine Bogomolka.si




Kontaktirajte nas